Drac gol Lorelei

In ultimul timp ma enerveaza si ma streseaza tot felul de lucruri. Azi m-am enervat pentru ca aveam nevoie de niste acte de la serviciu, dar a lipsit persoana care trebuia sa mi le dea, pentru ca o aiurita de pe okazii s-a razgandit in privinta unei comenzi, dar nu avea de gand sa ma anunte si pe mine, pentru ca am comandat niste carti si uitucii sau intentionat uitucii nu mi-au pus in colet si factura care imi trebuia si pentru ca inca o data mi se demonstreaza ca munca si nervii mei sunt in zadar. Dar m-am relaxat cand am intrat pe blog si am vazut ca apare o cautare pe motoare dupa … draklorelei. :))) Multumesc celui ce a initiat-o! M-a facut sa uit de tot stresul de azi. Draklorelei … =)) Oare a fost intentionata sau doar o greseala de tastare?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Drac gol Lorelei

  1. nexya zice:

    ha ha …la mine cele mai multe cautari sunt ..nexiadotcom 😀 in ultimul timp la ce te gandesti ???? 😛

    • darklorelei zice:

      nexiadotcom =)))
      In ultimul timp incerc sa NU ma mai gandesc … sa-mi iau gandul … sa-mi pun pofta-n cui … etc. pe aceeasi idee.

      • nexya zice:

        cred ca stii parerea mea deja 😛
        „Traieste fara sa iti fie frica de iad si fara sa doresti raiul . Traieste pus si simplu !” spunea Osho in Viata de aici si acum …asa ca Risca totul , clipa urmatoare s-ar putea sa nu mai vina 🙂

      • darklorelei zice:

        Cu atatea variabile si necunoscute e cam greu de pus in practica …

Lasă un răspuns

