Singura

Probabil una din zilele in care m-am simtit cel mai singura. Putini si-au amintit … Anul trecut parca au fost mai multi. Se pare ca in fiecare an dispar cate unii. Nici B. nu a dat vreun telefon. Probabil habar nu are desi parca imi amintesc ca stia de ziua asta. Nu a sunat el de ziua numelui, dar acum! Astfel de oameni vreau sa am in preajma? Nu. Categoric nu!
Nu e ciudat? Sunt totusi oameni in preajma mea, dar eu ma simt din ce in ce mai singura. Simt ca ma sufoc, ca sunt inchisa intr-un bol de cristal si nu pot sa ies afara sa respir aer curat. Nu-mi gasesc locul caruia sa-i apartin, nu ma regasesc in nimic din ce fac acum. Am ajuns la o stare de sila fata de tot. Mi-e sila de oamenii pe care nu demult ii placeam, in care aveam incredere, la care tineam. Mi-e sila de falsitatea lor, mi-e sila si de moralitate.
Reusise A. sa ma scoata din starea aceea de „prea-relaxare”, dar acum pentru ca nu mai pot sa ma gandesc la el nu mai vad nicio gura de oxigen. Ba mai mult, aproape ca mi-e sila si de el! Mi-e sila sa-l sun! Va trebui sa o fac in curand pentru ca e necesar.
Eh … dar maine e o noua zi! Sigur voi fi mai happy decat acum! 🙂 Ar fi trebuit sa beau ceva alcool, dar sunt racita si iau medicamente din pacate. Asa as fi fost mai vesela … 😀

Later edit: My song for today …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Singura

Lasă un răspuns

