Scrisoare catre A.

Draga A.,
Sper sa nu te superi ca mi-ai picat cu tronc. Nici mie nu-mi convine, dar nu mai am ce face acum. Tu macar ai posibilitatea sa alegi.
Vreau sa iti spun ca as fi vrut sa te cunosc in alte circumstante care mi-ar fi permis sa-ti spun ca imi vine sa-ti ravasesc si mai tare parul zburlit cand apari grabit pe hol, ca in loc sa fiu atenta la ce-mi spui eu ma gandesc cum ar fi sa-ti ciupesc obrajii, ca atunci cand te intorci cu spatele ma uit cu nerusinare la … cat de bine iti vin jeansii, ca in loc de „Buna dimineata, domnule!” te-as tranti intr-un zid si ti-as musca buzele pana la sange.
Mai vreau sa iti spun ca atunci cand fac pe dura si iti dau cele mai tampite replici este doar asa, sa vad ce fata faci. Tu nici nu ai habar cat esti de dragalas atunci cand ramai fara replica sau cand nu-ti poti termina frazele! Ti-am zis ca nu ma gandesc la copii, dar de cand te-am vazut pe tine visez la niste A. mici si dragalasi.
Urasc ca nu pot zice „stop”! Urasc ca nu mi te pot sterge din minte! Urasc ca am fluturi in stomac de fiecare data cand te vad sau te aud!
Ma lupt cu mine si imi fac o lista cu critici la adresa ta, dar apoi imi apare in minte zambetul acela de om bun si iti aud vocea calda si linistitoare. Imi interzic sa ma mai gandesc la tine si uneori reusesc sa te tin acolo intr-un colt. Dar tot trag cu coada ochiului si te vad stand la colt ca un copil pedepsit.
Stiu ca spre binele meu trebuie sa mi te scot din minte. Sper sa reusesc mai repede pentru ca este deja ciudat sa scriu scrisori imaginare catre persoane reale!

Cu zeci de fluturi in stomac,
Lorelei

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Scrisoare catre A.

  1. sam zice:

    de ce-ar fi scrisoarea asta una imaginara? si ce e cu noi de ne indragostim doar de oameni pe care aparent nu-i putem avea?

  2. Xenonisis zice:

    Problema nu sunt fluturii din stomac ci cei care zboară prin jurul părului tău lung Lorelei, ca să mă exprim mai cu perdea, mai delicat… 🙂 Iar de păsărelele care ciripesc prin jurul tău părului tău Lorelei, nici nu mai amintesc de ele… 🙂

    „When I’m bad I’m bad, when I’m good there is no one else better…”

    Cheers!

  3. Xenonisis zice:

    Eu am slabit? M-am ingrasat, am peste 100 kg… 🙂

    Nu pune si tu la inima (ce zic eu uneori) noi ne acuzam reciproc de nebunie temporara nu de ieri de azi ci de ani buni de zile…

    Cheers!

    PS Si inca pot sa stii, nu ai idee tu cat pot… LOOOOOL

    • darklorelei zice:

      Nu trebuia inteles ad litteram ce am zis de slabit. 😛
      Si … te tot lauzi cu cele 100 kg, dar in poze nu se vad. Sau sunt photoshopate? :)))
      P.S. Te lauzi! Toti va laudati asa … =))

  4. Florin zice:

    Am început să uit deja cum e să cauți și să nu găsești ori să găsești și să nu-ți poți manifesta bucuria găsirii… cât despre fluturii din stomac poate trebuie să treci prin mai multe dezamăgiri din dragoste ca să realizezi că ei sunt doar o reacție chimică și nu semnul unei iubiri.

Lasă un răspuns

