Shopping addiction

Si a fost Black Friday … Imi propusesem sa nu-mi cumpar nimic. Dar m-am tot invartit, m-am sucit … si cu toata dezamagirea legata de asa-zisele oferte tot mi-am cumparat. O lasasem mai moale cu shopping-ul online, dar acum iar am recidivat.
Ca intotdeauna trec prin aceleasi etape:
1. Nu am nevoie de nimic, nu am ce cumpara.
2. Ma gandesc ca totusi e o oferta pe care ar fi pacat sa o pierd.
3. Ok, hai sa imi aleg ceva!
4. Aleg, aleg, aleg … sunt deja foarte multe!
5. Ma intreb: Chiar am nevoie de toate astea? Inca o rochie? Am destule cu eticheta nerupta in dulap!
6. What the hell? E doar o rochie! Si e super draguta! Hai sa o iau!
7. Inima pulseaza alert, stare euforica, senzatie aproape orgasmica.
8. Intr-un final shopping terminat.
9. Incep sa revin la realitate si ma gandesc ca am dat o gramada de bani pe lucruri care nu-mi erau absolut necesare.
10. Ma gandesc la ce altceva as fi putut face cu banii aceia. La ce ar fi putut face altii cu ei.
11. „Bombs are dropping as you’re shopping” – am vazut scris undeva si mi-a ramas in minte.
12. Un sentiment de vinovatie ma copleseste.
13. Am o mare dilema: sa anulez comanda?
14. Nu stiu. As zice da din vinovatie. As zice nu din egoism.
15. Inca ma gandesc …

P.S. Cu aceasta ocazie am facut niste cercetari despre dependenta de shopping si am aflat ca se numeste omniomanie. Habar nu aveam!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Shopping addiction

  1. Robert zice:

    Cred ca fiecare din noi avem usoara tendinta de omniomanie, avand in vedere timpurile in care traim. Putem cumpara orice, si la orice ora…cu conditia sa dispunem de fonduri 🙂 Ne „mananca” dorinta de shopping, ai ales atunci cand avem niste bani ramasi in plus, la sfarsitul lunii.
    Imi amintesc acum de o expresie: „If I could have enough money, then I would buy the whole world…twice” 🙂
    Mi-a placut articolul. M-a facut sa zambesc putin 🙂

  2. sam zice:

    zi da! si mergi mai departe fara sa te mai gandesti la episod.

    • darklorelei zice:

      Ma miram eu ca un barbat sa imi fie solidar in problema shopping-ului!
      Uffff! V-as face pe toti femei macar o zi sa vedeti cum e! =))

      • sam zice:

        iti sunt solidar, tocmai de aia ti-am scris asa. ai inteles tu invers :))

      • darklorelei zice:

        Ah, am crezut ca inseamna da, sa anulez comanda.
        In acest caz, ma mir tare! Un barbat care sa incurajeze dependenta de shopping?! Fetelor, puneti mana pe el! =))

      • sam zice:

        pai da inseamna sa anulezi comanda. hai ca te-am confuzat. vad ca tot n-ai inteles ca de fapt tin cu tine 😛

      • darklorelei zice:

        Aaaaaa … mda, acum am inteles.
        Dar nu ar fi mai potrivita tactica aia prin care cedezi ispitei? Vezi cum e, experimentezi, apoi decizi daca mai faci ori ba. Si daca tot nu te decizi, atunci mai incerci o data sa te convingi mai bine …:P

      • sam zice:

        inteleg ca tu tot cedezi ispitei pt ca inca nu te-ai decis daca vrei sa mai faci sau nu? mie imi era pur si simplu mila de sifonierul ala al tau. jur, nimic altceva 😛

      • darklorelei zice:

        😀 Da! Sunt o persoana tare nehotarata!
        Sifonierul inca ma mai suporta. Avem o relatie speciala. Ne petrecem timpul impreuna in fiecare dimineata cand il deschid si stau minute in sir in fata lui. Nu facem nimic, doar ne privim tacuti. Eu adormita si morocanoasa, el masiv si aproape negru. Ca intotdeauna o suferinta ma cuprinde pentru ca nimic din ce-mi ofera el nu-mi e pe plac, iar el supus asteapta. Este atat de rabdator incat pot spune ca el e cel cu care am cea mai trainica relatie a mea din ultimii ani!

      • sam zice:

        ai si tu statorniciile tale :))

      • darklorelei zice:

        =)) Corect! Multumesc pentru ca ma ajuti sa vad partea pozitiva!

  3. Florin zice:

    Câteodată mă apucă și pe mine cheful de shopping… dar numai dacă am bani în plus… și cred că aici se deosebește dependența de ne-dependență. Cei cu adevărat dependenți nu țin cont de cantitatea de verzișori, ci atâta timp cât au cu ce, ei tot cumpără 🙂

Lasă un răspuns

