Ultima scrisoare catre A

Draga A,

Tocmai ce am vorbit cu tine la telefon. Apreciez foarte mult ca a revenit profesionalismul definitiv si ca ai renuntat la a-mi mai spune „Buna!”, „Pa-pa!” si la a ma apela pe prenume. Ca o persoana ce respecta eticheta acum refolosesti „Sarut-mana!” si pronumele de politete. Asa ai facut si ultima data cand am vorbit. Acum vazand ca se repeta devine serioasa treaba. Presupun ca de data aceasta nu a mai fost vreo prezenta feminina pe langa tine, deci e cu atat mai de apreciat gestul!
Apreciez si faptul ca inca o data ai uitat ce mi-ai zis data trecuta ca am de facut si iar am picat de fraiera pentru ca ai schimbat planurile! E incredibil cum reusesti!
Tin pe aceasta cale sa te felicit si sa te anunt ca esti un fraier si un ametit! Nu obisnuiesc sa jignesc asa, dar acum am nervi si aici e singura mea posibilitate de descarcare. Asadar mai adaug: idiot, tampit, las, nehotarat, fals, orgolios. Imi mai vin in minte si niste denumiri de animale, dar nu stiu de ce!
Iti urez pe aceasta cale multa fericire (chiar vorbesc serios!) si vreau sa nu-mi mai bantui prin ungherele sufletului! Si asa era zdrentuit, nu mai era nevoie sa mai rupi si tu bucati din el aruncandu-mi firimituri! Vezi tu, A, nu a fost frumos sa-mi arunci firimituri! Dar te iert pentru ca vreau sa trec mai departe! Am nevoie sa trec mai departe!

Lorelei

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Ultima scrisoare catre A

  1. Ne pare rău pentru el, dar ne pare bine pentru tine. Să-ţi fie bine, Lorelei !

  2. miss Red zice:

    …….(nimic de spus)

  3. sam zice:

    ce ti-e si cu orgoliul asta ranit. 😛 asa, de curiozitate, o parte din animalele alea erau cumva bou, magar, porc? :)))

    in alta ordine de idei, stiu ca nu ti-e bine, dar nu m-am putut abtine sa zambesc citind ce-ai scris mai sus.

  4. sam zice:

    P.S. mie-mi place seria asta de scrisori. de ce nu faci tu si putina fictiune si sa o continui? in fond A. va ramane tot acolo si tu vei merge in continuare la serviciu, nu? deci muza nu va disparea. zic…

  5. Florin zice:

    Mda… orgoliul rănit… asta te face să te întrebi dac-a fost iubire pe undeva… ori doar un simplu moft din orgoliu 🙂

  6. miss Red zice:

    … 😛 cred ca se intampla atunci cand te conectezi pe toate nivelurile cu o alta persoana ;)))))))))

  7. sam zice:

    ce e pana la urma iubirea? ca a ramas in aer intrebarea si ma interesau si pe mine posibile raspunsuri.

Lasă un răspuns

