Fine without you

Am zis ca nu mai vorbesc despre asta. Am zis ca e subiect inchis. Am zis ca e fraier si aiurit. Am zis multe. In seara asta a trebuit sa-l sun. Era important. Era ocupat ca intodeauna. Sapte apeluri. Nervi. Injuraturi. La al optulea a raspuns. Cred ca de abia atunci ajungea acasa. I se auzeau pasii si respiratia alerta. Am spus cine sunt si am adaugat „Greu mai sunteti de gasit!”. In acelasi timp el a spus ceva, dar pentru ca vorbeam simultan nu am auzit decat „[Lorelei], te-am recunoscut”. Nu zau?! Acum a revenit la prenume si „tu” in loc de „dumneavoastra”? Ciuda si nervii mi-au disparut. Si a revenit tremurul obisnuit, iar zecile de fluturi ce salasluiau adormite in stomac si-au desfacut brusc aripile zbatandu-le.
Asta se joaca senin cu nervii mei? Sau am luat-o eu razna?
Dispari, himera! Te alung! Te alung! Te alung! Era liniste fara tine. Vreau liniste! … Doar muzica. So …
„I’m fine without you now
I don’t need you here
I’m fine without you now
Can you disappear?” … Please do that!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Fine without you

  1. miss Red zice:

    …. accelasi lucru se intampla s-a k mr S… :))))

  2. sam zice:

    mi s-a parut mie sau ai zis ca gata, il lasi in pace, etc, etc. mai, mai, ce ti-e si cu promisiunile astea… :))

    auzi, cine e mr. S.? sper ca ramanem la coincidente, nu? 😀

Lasă un răspuns

