Zile negre, zapada alba

Ieri nu am avut o zi grozava si se pare ca nici cea de azi nu e prea buna. Nu am chef de nimic. Nu pot nici macar sa zambesc.
Ieri doua persoane m-au enervat, dar calma cum sunt, nu am reactionat pe masura. Pana la urma e vina mea pentru ca pe prima am ajutat-o si pe cea de-a doua nu am izbit-o cu capul de un zid.
O alta persoana m-a dezamagit cumplit. Tot din vina mea! Eu am asteptari prea mari. Ma astept ca oamenii sa aiba aceleasi valori ca mine, aceeasi empatie, aceeasi deschidere spre comunicare.
Azi am plans. Cineva la care tin foarte mult a venit sa-mi faca reprosuri. Nefondate zic eu. Absolut intemeiate, zice partea cealalta. Pana la urma e o lipsa de comunicare si o nepotrivire de principii si de convingeri despre lume si viata. Situatie repetabila, fara rezolvare.
Poate de vina pentru toata starea asta de iritare si deprimare sunt sarbatorile care se apropie. Nu mi-au placut cu adevarat decat atunci cand eram copil. Acum nu mai au niciun farmec! Mos Craciun nu mai vine. S-a dus magia! Nici macar nu imi mai pun vreo dorinta, nu mai scriu nicio scrisoare. Oricum nu vine! (Si cine vrea ca dupa atata asteptare sa vina un bosorog gras, cu par si barba albe? Cel tanar cu parul negru usor ondulat se duce sigur in alta parte!)
Tot ce vreau acum e sa ninga! Si nu pentru ca vreau sa ma pierd contempland harjoana nebuna a unor fulgi mari si pufosi, ci pentru ca vreau sa ma intind pe jos sa ma ninga. Sa ma acopere. Sa ma inghete. Pana nu o sa mai simt nimic …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Zile negre, zapada alba

  1. nexya zice:

    ha ha crezi tu ca zapada poate sa inghete un suflet cald 🙂 lasa plansul pe seama barbatilor

Lasă un răspuns

