Nervi

Daca pana mai ieri eram trista, acum am nervi. Asa ca ar face bine toti cei din jurul meu sa stea cat mai departe!
Azi trebuie sa-l sun pe A. Bineinteles ca ma voi enerva si mai tare pentru ca, ocupat cum e, nu imi va raspunde decat dupa zece apeluri. Se anunta un sfarsit de zi interesant!

Later edit: I’m so fucked up! Mi-am dat seama ca azi e joi, nu vineri! Deci se prelungeste valabilitatea acestui articol pana maine seara!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Nervi

  1. nexya zice:

    Si daca eu nu vreau sa stau departe de tine ? ce poti sa imi faci ? sper ca nu lipsesti deseara de la „sedinta ” 🙂 lasa nervii in perioada asta in care trebuie sa fim mai buni si mai calzi

Lasă un răspuns

