Dorinta de Craciun

Blue is back! Si-au lansat noul single in Romania (la Vocea Romaniei, daca am inteles bine). Imi place! Place, place! Hurt Lovers se numeste si cuprinde secvente dintr-un film nemtesc, „Schlussmacher”. Melodia si clipul sunt pe old Blue style. Lee si Simon par neschimbati, Anthony s-a ingrasat, iar Duncan e mai sexy ca oricand! :)))
Ufff … stiu ca nu voi primi nimic de la Mos Craciun, dar daca mi-ar aduce ceva … l-as vrea pe Duncan James! 😛 Ce zici, Mosule? Am fost cuminte! Chiar am fost!

Daca pana acum am scris scrisori, azi fac o cerere. Asadar …

Domnule Mos Craciun,

Subsemnata, Lorelei, de profesie visatoare, domiciliata in lumea ei, cu respect te rog a-mi aproba acordarea cadoului de Craciun sub forma si in persoana lui Duncan James, cel mai sexy englez ever.
Precizez ca am fost tare cuminte, uneori chiar si cand nu trebuia sa fiu.

24.12.2012 Lorelei

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Dorinta de Craciun

  1. nexya zice:

    Cioc Cioc ….e cineva acasa ??

  2. nexya zice:

    …ai grija ce iti doresti ca s-ar putea sa primesti 😀

  3. nexya zice:

    are cont pe un site de gay 😀

  4. sam zice:

    mai ales cand nu trebuia sa fi, nu? :))

Lasă un răspuns

