Ganduri razlete 2

* Acum ca a trecut si sfarsitul lumii e cazul sa inchei cu adevarat capitolul A. Se incheie si anul. Am mai avut tentative din acestea, am avut reveniri asupra deciziei. De data aceasta sunt convinsa ca nu mai e cazul sa consum timp si energie pentru acest subiect. Nu stiu daca e normal sau nu, dar am inceput sa dezvolt un fel de ura si sila fata de el. Vreau energie pozitiva in jurul meu! Iar A. (voluntar sau nu) nu mai inseamna asta pentru mine.

* Am primit un mesaj: „Ho! Ho! Ho! Craciun fericit, frumoaso!”. Candva as fi simtit ca-mi cresc aripi daca ar fi venit un mesaj de la el. Acum nu am simtit nimic. Nici macar nu i-am raspuns. Apoi m-a sunat si am vorbit, dar nu a fost nicio stare de exaltare, nu au fost fluturi in stomac. Ce ciudat se intorc lucrurile! Acum el este cel care ma vrea. I-am simtit teama de un raspuns negativ la intrebarea „Esti singura de Craciun/Anul Nou?”. I-am simtit temerile, intrebarile si gandurile infranate atunci cand i-am spus ca m-am plimbat prin cateva locuri frumoase din tara cu niste prieteni.

* Am cunoscut un om foarte destept, amuzant, deschis, cu un suflet extraordinar. Este trist pentru ca nu poate sa iasa dintr-o situatie si e tragic ca bunatatea si neputinta sa de a alege un drum in loc sa stea la rascruce ii sunt exploatate tocmai de persoana pe care o iubeste cel mai mult. Dar in astfel de situatii nu putem fi decat cel mult martori. Fiecare alege cum si pentru ce isi foloseste energia. Mai ales cand este constient de ce i se intampla.

* Am uitat sa mai scriu si sa mai vorbesc. Uneori am impresia ca nu mai stiu forma corecta a unui cuvant. Alteori pur si simplu nu gasesc cuvantul care-mi trebuie. Nu mai gasesc oamenii cu care sa vorbesc ore in sir, nopti intregi rontaind mere si batand campii despre tot ce ne trece prin cap. Fie sunt ocupati, fie au uitat si ei ca si mine sa mai vorbeasca. Majoritatea celor ce se afla acum in preajma mea nu pot pentru ca nu au putut vreodata. Trist … frustrant …

* Uneori as vrea sa nu mai gandesc asa mult. As fi fost mai fericita daca modelul ce mi-a fost harazit nu prevedea atatea sinapse. Cui ii folosesc, anyway? Mai mult sperie si indeparteaza.

* Voi lipsi cateva zile. Voi fi undeva, dar nu unde as vrea si nu cu cine as vrea. Cu cine as vrea? Mereu apar umbre, dar niciodata nu se materializeaza. Raman la stadiul de naluci, aparitii cu statut incert. Stralucitoare la inceput, dar din ce in ce mai fade mai apoi.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Ganduri razlete 2

  1. miss Red zice:

    …:))) lasa-l sa plece. Daca il va interesa va revenii, daca nu, nu iti mai face griji

  2. sam zice:

    parca ziceai ca fucking A. nu e o optiune. sau poate am inteles eu gresit :)))))

    in alta ordine de idei, sper sa fii fericita si mai putin analitica in anul asta cu 13 in coada. muah! :*

    • darklorelei zice:

      Nu este nici optiune, nici dorinta! 😀
      In alta ordine de idei … asa intentionez! Si eu sper ca tu sa te concentrezi pe lucruri pozitive si care sa merite efortul! muah back! :*

  3. nexya zice:

    ce ???? ala e mesajul de la A ??? la telefon te-a intrebat daca esti singura ???? TREBUIE SA VORBIMMMMMMMMMMMMMMM

  4. sam zice:

    B? cine mai e si B? :))

Lasă un răspuns

