2013

A trecut inca un an. Si s-a dus cu tot cu tristeti si dezamagiri, cu vise si neimpliniri. S-a dus si cu o „prietena” cu tot. Duca-se! Se pare ca nimic nu e gratis si totul are termen de valabilitate.
Si a inceput un nou an … arata putin cam aiurea cu 13 la sfarsit (desi nu sunt superstitioasa). Explicatia trebuie sa fie ca nu mi-au placut numerele prime cu statutul lor special de primadone in matematica. Sadice asa incat sa le taie in bucati pe altele care nu au fost inzestrate cu calitati speciale.
Acest an a inceput cu o veste minunata la care nu ma asteptam. Chiar si acum imi vine greu sa o cred, dar am fost asigurata ca e adevarat. E genul de minune care te face sa te intrebi si mai aprig daca nu e ceva acolo undeva mai mare decat noi, mai grandios decat ne putem imagina.
Acum tot ce am de facut este sa ma concentrez pe lucruri reale care conteaza! Am vazut un mesaj frumos la Daughtry pe Facebook. Mi-a placut! Ar trebui sa il scriu pe pereti … pffff, mi-ar placea sa am o camera pe ai carei pereti sa scriu si sa desenez! Poate o sa am … Nevermind! Acum sa ne concentram pe lucruri serioase! 😛 … asta pana maine cand voi proba bocancii mei albi cu pantaloni skinny si pana cand primesc tulul din care voi face o fusta tutu. 😀 Tot pentru bocanci. :))))
Anii se schimba. Vremurile se schimba. Numai Lorelei ramane the same kid.
Asadar … La multi ani, mie! Si la multi ani voua! 😀

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la 2013

  1. Florin zice:

    La multi ani! 🙂

  2. miss Red zice:

    to be the best version of myself ;)) La MULTI ANI

  3. sam zice:

    iaaaa! spune-ne si noua vestea. io unul mor de curiozitate. mai ales daca e de bine. 🙂

Lasă un răspuns

