G

Comunicativ, amuzant, atent, politicos. Cum de nu am vazut asta pana acum? Il vedeam aproape in fiecare dimineata in autobuz. Aveam traseul comun. Cred ca am si stat alaturi candva. Este inalt si poarta tricouri si geci scurte. Cand cobora se apleca si mereu i se vedeau pielea usor bronzata si banda de la boxeri. Devenise un fel de joc sa le ghicesc culoarea de fiecare data. Nu am schimbat niciun cuvant. Pana ieri. Am aflat ca nu-i plac caramelele, ca are o clepsidra care masoara trei minute, ca avem aceeasi masea lipsa, ca ii plac copiii. Azi am facut schimb de numere de telefon.
Apropos, el e G.

P.S. Acum imi dau seama ca habar nu am ce culoare aveau boxerii lui azi. 😛 Dar stiu ca imi place vocea hotarata, masculina pe care am auzit-o la telefon. 😀

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la G

  1. sam zice:

    ah, ador caramelele :)))

  2. Florin zice:

    Întotdeauna începe așa… „comunicativ, atent, amuzant, politicos”… să vedem cum se termină :p

  3. sam zice:

    sa stii ca citind prima fraza eram convins ca e despre mine. apoi m-am gandit ca nu stiu sa ma cheme ceva cu G., dar inca nu-mi imaginam ca e despre altul. si abia spre final mi-am dat seama ca nu merg cu tine in autobuz… si sa stii, am fost teribil de dezamagit. teribil, iti spun!

  4. nexya zice:

    hmmm
    sa nu imi spui ca ai deschis ochii 🙂
    daca e asa nu pot decat sa ma bucur si sa te imbratisez …oricum te imbratisez 😀

Lasă un răspuns

