Despre frica si visuri reflectate in vise

In general eu nu imi amintesc ce visez. Dar tin minte cosmarurile! Incepand de undeva din liceu mi se repeta trei vise care apar rar, dar care se centreaza in jurul aceleiasi idei: frica.
Unul este cel in care nu am decat senzatia de cadere in gol. Nu stiu de unde, cum, de ce. Am doar senzatia de prabusire in abis. Ma trezesc brusc cu o zvacnire si cu senzatia aceea de inima arsa de frica. In viata de zi cu zi, am rau de inaltime si de abisuri. Dar visul meu este despre alt fel de inaltimi si abisuri de care mi-e teama.
Un alt vis este cel in care simt o puternica senzatie de ura amestecata cu frica. Mereu apare o persoana asupra careia imi indrept ura si teama. Persoana se schimba de la vis la vis (uneori o cunosc, alteori nu), dar ramane amestecul de senzatii pure. Si nu pot face nimic. Nici nu ma pot misca. Ma uit la persoana respectiva, o privesc in ochi, o urasc si mi-e frica. Ma trezesc cu respiratia accelerata cautand aerul ca si cand nu mi-ar ajunge. Si cu amintirea acelui amestec de ura si frica.
In al treilea vis ma gasesc mereu intr-o situatie banala, dar din care nu pot iesi. Nu pot sa duc la bun sfarsit ceva ce stiu ca trebuie facut neaparat. Nu-mi pune nimeni piedici, dar eu nu ajung sa fac ce mi-am propus. De exemplu, visez ca ma imbrac pentru ca trebuie sa ajung undeva. Dar ma imbrac si ma imbrac, si nimic nu e cum trebuie, si ma dezbrac si iar ma imbrac, si tot asa neputand sa ajung la finalitatea actiunii. Simt cum timpul se scurge, stiu ca voi intarzia, dar ma aflu intr-o bucla infinita. Sau visez ca sunt intr-o cladire si trebuie sa ajung la un anumit etaj, dar ma ratacesc. Si merg de la un etaj la altul, de pe un coridor pe altul, urc, cobor, ma intorc, dar nu reusesc sa ajung acolo unde vreau. Sunt cumva presata de timp si de ideea ca vreau sa ajung neaparat acolo, dar nu reusesc!
Stiu ce inseamna persoana din vis, teama, frica, ratacirea. Stiu de ce creierul mi le arata noaptea. Pentru ca le ascund si le neg ziua. Am devenit cea mai priceputa atunci cand trebuie sa ma ascund pe mine de mine. Stiu ca pot ajunge acolo unde vreau fara sa ma pierd in indoieli, razgandiri, sovaieli, fara sa ma ratacesc printre actiuni redundante sau care nu duc nicaieri. Stiu ca e firesc sa nu ajungi mereu la etajul vizat, dar ca ai toate meritele pentru ca ai incercat.
Asadar conditie necesara si suficienta: sa renunt la frica si sa accept si posibilitatea unui esec!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Despre frica si visuri reflectate in vise

  1. miss Red zice:

    eu visez cu o anume persoana .. si ce e mai rau e ca ea e legata cu lanturi 😦

  2. r1o2x3y4 zice:

    se zice ca dak visezi k esti legat cu lanturi ai vraj facute pe tn….

  3. mihaela zice:

    da eu am visat ca puneam buchete cu trandafiri albi intr-o vaza cu apa si ele se ofileau, ba chiar din una a inceput sa iasa fum.. eram la mine in casa..
    si inca am visat cum eu ma purtam neadecvat in vis.. si un prieten de al meu era speriat si isi facea cruce si se ruga..

Lasă un răspuns

