Dezamagire, dulce amintire …

„Eu cred că un om este ceea ce îşi aduce aminte
despre sine însuşi. Bunăoară, eu mă consider pe
mine ceea ce îmi aduc aminte că sunt. De asta
uneori oamenii sunt în aparenţă schimbători sau au
umori diferite.
De fiecare dată îţi aduci aminte alte lucruri despre
tine însuţi.” (Nichita Stanescu)

Dar daca in ultimul timp am cam uitat de mine? Si in loc sa-mi aduc aminte de mine, imi amintesc de altii? Daca in loc sa-mi fie dor de mine, mi-e dor de altii? Daca in loc sa am grija de mine, am grija de altii? De mine cui i-e dor? De mine cine are grija? Cui ii pasa daca in ochi imi joaca lacrimi ori luminite vesele? Mereu m-am pus pe ultimul loc. Pentru ca eu sunt toleranta si empatica. Aiurea! Sunt fraiera! Fraiera pentru ca visez cu ochii deschisi! Fraiera pentru ca ma abat de la drumul pe care vreau sa merg doar pentru ca vad un calator prabusit pe marginea lui. Ce fraiera sa ma gandesc ca acel calator sunt eu dupa cateva zile de mers!
Am nervi pe mine asa de tare ca m-as izbi cu capul de pereti daca as sti ca data viitoare nu mai fac. Dar stiu ca nu ma invat minte. Niciodata nu ma invat minte! Poate am devenit dependenta de senzatia asta de amestec de tristete si dezamagire! Altfel nu-mi explic de ce, constienta fiind ca e autodistructiv ce fac, tot fac! Si sunt dezamagita de tot si mai ales de mine … Acum un nou razboi cu mine …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Dezamagire, dulce amintire …

  1. Nous zice:

    Don’t be so upset…just pick the phone and call a stranger. Works 100% .

  2. Florin zice:

    Supărarea asta e bună dacă e însoțită de o optică bună… însă atunci n-ar mai fi supărare 🙂 … problema cu optica e că mereu încercăm să căutăm în afară ceea ce avem deja în noi înșine… chiar și atunci când încercăm să ajutăm pe sărmanul căzut în drum nu facem decât să empatizăm cu el și apoi să-i copiem la propriu suferința, în loc să ne menținem starea noastră de fericire constantă și fermă și să-l facem pe el să o trezească în sine însuși. Cum spunea și Murphy: „oamenii când sunt liberi să facă ce vor, de obicei se imită unii pe alții” 🙂 … așa că eu zic să te oprești să-i mai copiezi pe alții și să-ți trăiești propria viață… pe care ai tot dreptul să ți-o faci cum vrea mușchiulețu’ tău, că doar e a ta … deci și prin urmare, nu mai fi nervoasă, supărată sau alte adjective din astea, că nu merită… be happy! 😉

  3. nexya zice:

    hmmmm
    esti dezamagita de imaginea creata in mintea ta si realitate 🙂

Lasă un răspuns

