Am vrut!

Vroiam sa-l vad. Sansele tindeau la zero sa se intample asta chiar daca ajungeam in aceeasi cladire. Am acceptat sa merg convinsa fiind ca nici nu va sti ca sunt acolo. Stateam pe un scaun cuminte asteptand sa intre colega mea. Il auzeam vorbind la telefon. Ne despartea o usa … si atatea lucruri nemarturisite.
Urma sa intre ea, iar el sa o astepte acolo in acea incapere. Dar se pare ca Universul conspira pentru mine (sau isi bate joc de mine?) pentru ca atunci cand nici nu ma asteptam, a iesit in prag. M-a observat de cand inca nici nu ajunsese bine in cadrul usii. Priviri uimite s-au intersectat cu alte priviri surprinse. Cu acelasi zambet luminos m-a salutat, apoi a chemat-o pe ea inauntru grabit ca intotdeauna. Printr-o intrebare stangace (sau era un fel de gluma?) a aflat de la ea de ce eram eu acolo. Au vorbit de mine. Isi amintea toata „istoria”. La final nu a condus-o la usa, nu a mai aparut in prag … Era firesc sa o faca?
Care era probabilitatea sa iasa pe hol inainte sa intre ea? Intuitie sau capacitate de anticipare, dar simteam ca va iesi! Sau vroiam asa de tare incat dorinta mi s-a transformat in convingere? De ce din toate momentele s-a gasit sa iasa tocmai atunci? De ce continua sa fie familiar? Ce sa inteleg din toate astea? Ca cineva rade pe seama mea aratandu-mi jucaria pe care nu pot sa o am? Sau ca imi spune: „There is hope! Smile and be happy!”? Pfff … de parca mai conteaza raspunsul la toate aceste intrebari! Vroiam sa-l vad si culmea: chiar l-am vazut! Punct.
Important este ca am vrut! Pentru ca de multa vreme nu mai vreau nimic! Nici macar cand sunt lovita nu mai reactionez, nu mai vreau nici sa ma apar … Iar acum am vrut ceva! Am vrut sa-l vad! Si am si reusit! Si tot ce a trebuit sa fac a fost sa vreau si sa merg pana la el! 🙂

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Am vrut!

  1. miss Red zice:

    pe mine ma enerveaza Mr Stupid :)))) d c sa il mai las sa ma enerveze ? Tampita sunt eu aici :)))))

Lasă un răspuns

