Uneori ma satur …

Uneori ma satur. Dar nu de fericire, satisfactie sau altele din gama aceasta. Ma satur de indiferenta, de egoism, de lipsa de initiativa, de lasitate, de ipocrizie, de rautate, de prostia celor din jur. Uneori ma satur si de propriile mele neajunsuri. Azi m-am saturat de ale altora. Asa de tare incat nu vreau sa-mi sporesc senzatia de greata amintindu-mi-le si pe ale mele.
Azi as fi vrut sa fug. La propriu! Sunt experta in fuga la figurat. Reusesc mereu sa ocolesc raspunsuri, sa trec dansand printre intrebari la care oamenii asteapta raspunsuri. Mai grav este ca am invatat sa fac asta si cu mine! Si pe mine ma las cu intrebarile in aer trecand mai departe fara a-mi raspunde. Dar azi as fi vrut sa fug de-adevaratelea din locul acela care m-a oripilat, de langa oamenii de acolo care m-au scarbit. Am tot respectul pentru cei care au demnitatea sa-si recunoasca greselile si neputinta, dar mi-e sila de ipocritii care nici sub tortura nu si-ar recunoaste vina sau incapacitatea! Iar astazi m-am lovit frontal de cei din urma. Inca o ocazie sa-mi pun intrebarea: „Ce caut eu aici?”. Dar cine sa-mi raspunda? Lorelei merge topaind inainte. Rade, glumeste, se invarteste, se da peste cap si ajunge in picioare. Este clovnul preferat al tuturor. Si toti o cred fericita doar pentru ca asa pare. Doar pentru ca ea rade si ii face si pe ei sa rada. Dar nimeni nu se opreste sa o priveasca atent in ochi. Ochii nu rad. Doar ea rade si merge inainte …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Uneori ma satur …

  1. Florin zice:

    D-aia eu nu zâmbesc decât atunci când am motiv 🙂 … lumea zice că trebuie să fii mereu vesel și zâmbitor când comunici cu ceilalți, eu nu fac asta 🙂 … pe mine dacă mă vezi mă întrebi de ce-s supărat, când de fapt sunt foarte mulțumit și fericit 🙂

    • darklorelei zice:

      Deci tu reactionezi invers. 😛

      • Florin zice:

        Nu, doar că eu nu zâmbesc niciodată de complezență… când zâmbesc înseamnă că în mine e o stare de fericire reală… la unii poate că mușchii feței sunt setați într-un zâmbet și când sunt relaxați, la mine nu, motiv pentru care atunci când sunt liniștit și relaxat zici că-s supărat 🙂

  2. miss Red zice:

    :d pai lasa si lacrimile sa curga :s atunci cand e nevoie

Lasă un răspuns

