Tentativa de intrare prin efractie pe mail

Senzational! Extraordinar si de necrezut! Cineva a incercat sa-mi acceseze email-ul si, nestiind parola, a vrut sa o schimbe. Tocmai ce am primit instiintarea de la Yahoo. E vorba de mail-ul meu oficial, cel asociat cu identitatea mea si unde toti ma cunosc si ii cunosc.
Asadar neavand cheia a incercat sa schimbe broasca. :))) Ce hot mai e si asta? Ma intreb ce il intereseaza mai tare: comenzile mele online sau corespondenta personala? Hihi!
Dar cine sa fie oare asa de interesat de corespondenta mea? Unii nu au ce face si isi cauta ocupatii „extreme”! :))))
Oricum e unul care nu se pricepe deloc daca nu si-a dat seama ca declanseaza sistemul de alarma … Ii urez succes in noua profesie de hacker de ocazie! Poate maine are noroc si va sti sa raspunda la intrebarile de securitate. :))))

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Tentativa de intrare prin efractie pe mail

  1. Diana zice:

    eu mi-am făcut o adresă pentru serviciu dar nu am intrat pe ea de câteva luni. Ei, când am vrut să mai şterg praful pe acolo, surpriză. A trebuit să răspund la întrebarea de securitate. „numele unchiului preferat”. 🙄 Eu nu am unchi preferat. Nu am unchi deloc, decât aşa…a 5-a roată. Aşa că, după 3 încercări, mi-am blocat-o de tot. Nu ştiu ce a fost în capul meu atunci, deci nu ştiu nici acum răspunsul. Îi rog pe această cale pe hackeraşii de ocazie, dacă îl cunosc pe unchiul meu, să mă ajute. 😀 😀

  2. Florin zice:

    Poate e cineva care-ți confundă contul cu al ei personal 🙂 … ori poate cineva care n-are ce face acasă, din ăștia sunt destui 🙂 … eu am „pierdut” așa primul cont (nu-l mai foloseam și nu m-a interesat să-l resetez), poate sunt recuperatori de conturi de e-mail :)))

Lasă un răspuns

