Back

Nu am mai scris de ceva vreme. Nu stiu de ce. Pur si simplu nu am mai putut. Cred ca fost una din perioadele in care pana si marturisirile mele de pe blog ma fac sa ma simt vulnerabila.
Ce am facut in ultimul timp? Hmmmm … m-am lovit cu capul de un prag. Au fost putine momentele din viata mea cand mi-a fost rusine cu mine. Asta a fost unul din ele. Trebuie sa recuperez timpul pierdut! Si trebuie sa revin la forma mea adevarata! De atata timp ma tot ascund dupa umbre, inventez motive infantile si fug … fug. La asta ma pricep cel mai bine in ultimul timp!
Alte noutati … M-am mai vazut cu G, dar nu e ce vreau. E smart si funny, da! Dar nu-l simt ca fiind the one. Mi-a ramas in minte tipul dragalas cu zambet luminos si ochelari de la H. Am ratat sansa de a fi colegi! Pfff … uneori mi-as da un premiu pentru prostie si lipsa de vointa.
Ma scuzati, dar acum merg sa caut un loc de dat cu capul …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Back

  1. Nu este neapărat nevoie de a găsi un loc de dat cu capul. După ploaie și furtună, vine iarăși vreme bună, Să ai o zi plâcută !

Lasă un răspuns

