Revelatie in „oglinzi”

I love this song! And this guy!

Imi place Justin Timberlake! Un tip ca el? Cum e posibil? In sfarsit s-a produs schimbarea! Pana nu demult tipii gen Justin Timberlake nu mi-ar fi starnit interesul sub nicio forma! Imi captau atentia cei cu figuri mai masculine, inalti, masivi si care dupa normele general acceptate nu ar fi putut fi numiti frumosi. Nici macar draguti. :))) Imi placeau uratii, ce sa mai, cu atitudine de masculi alfa, care emanau testosteron pur. Totul pana a aparut un tip scundut si dragalas! Guess who?! Micut, firav, dragalas, cu figura de copil, care emana bunatate, optimism si veselie … Iar de atunci imi place Justin Timberlake. Si tipul de la H. se incadreaza in acelasi tipar. Mi-a ramas in ochi zambetul lui si de atunci il port cu mine pana voi ajunge din nou acolo. Caci voi ajunge la H.! Si sunt happy, really happy pentru ca asta sunt eu! M-am regasit dupa o lunga ratacire. Si culmea! Tot lui trebuie sa-i multumesc pentru asta!

P.S. Videoclipul pentru melodia Mirrors a fost lansat azi si vorbeste despre povestea de dragoste a bunicilor lui Justin Timberlake. Ce mandri trebuie sa fie de el! 🙂
Deocamdata videoclipul se gaseste aici.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Revelatie in „oglinzi”

  1. old an zice:

    Eu te-nteleg….. Ailalti……

Lasă un răspuns

