Message from a stranger

Cu o saptamana in urma am primit pe telefon un SMS in care cineva, fara sa spuna cine este, imi zicea sa intru pe Messenger sa vorbim. Bineinteles ca am vazut mesajul de abia a doua zi. 😛 Cand am intrat pe mail, am vazut ca si aici ma astepta un mesaj personal pe un forum pe care am cont. Intrand acolo, surpriza! Era aceeasi persoana care daduse SMS si care ma ruga sa ii raspund pe mess. Curioasa cum sunt, am intrat asadar pe mess. Aici era un alt mesaj in care persoana, care se prezenta M.D., imi spunea ca vrea sa ma cunoasca si ca spera sa ii raspund pe mess. „Really? Ce mod de abordare! Bleah!” mi-am zis in gand. Ma prinsese intr-un moment total nepotrivit. Tocmai ce ma dezgustase incercarea unei matusi de a ma „cupla” cu habar nu am cine. Unii oameni se uita prea mult la telenovele! Si cum altceva nu vad/citesc, incep sa se creada regizori si scenaristi la „Iubiri neimpartasite” si „Dragostea – eterna salata”. Si cum aveam nervi pe ruda mea cea cu intentii cupidonice, m-am razbunat pe saracul M.D. pe care nici macar nu-l cunosc. I-am raspuns rautacios ca daca tot stie atatea despre mine, sigur stie si de prietenul meu si ca as putea sa vorbesc cu el ca ei doi sa iasa impreuna la o bere. Am incheiat mesajul cu rasete sarcastice. A doua zi am vazut ca imi raspunsese si parea incurcat si oarecum lezat. Probabil nu se asteptase la asa reactie! 😛 Mi-am zburlit coada si mustatile si mi-am ascutit gherutele. Soricelul era prins la colt si tremura de frica. Am continuat intrebandu-l de unde are numarul meu de telefon si adresa de mail. De fapt, vroiam sa stiu de unde ma cunoaste. Numarul meu de telefon si adresa de mail se gasesc usor pe net. Nu a zis nimic. M-am enervat si am dus mai departe rautatea intrebadu-l daca are de gand sa-mi raspunda mie sau personal prietenului meu. Azi mi-a raspuns oarecum taios ca se gasesc cu Google datele mele si sa stau linistita ca mi-a sters numarul din agenda. Mi-a parut rau de el. Acum am mustrari de constiinta. Eram atat de suparata pe matusa-mea pentru intentia de imperechere prin metode traditionale de la tara incat am sarit la beregata primului aparut in cale. Eu nu sunt rea! Oamenii ma fac sa ma port asa! 😛 <-Pfff … inca un acces de malitiozitate.
Azi m-am gandit cum m-as fi simtit daca eu ii dadeam mesaj cuiva care mi-era drag si mi se raspundea asa. Cum ar fi fost daca A. mi-ar fi dat peste nas asa? M-as fi simtit rau si totodata dezamagita de el. Probabil asa se simte si M.D. acum. "Mi-am dat seama ce fire esti." imi zicea intr-un mesaj dupa reactia mea rautacioasa. Imi pare rau ca m-am purtat asa. Nici macar nu stiu cine este. Uneori sunt tare nesabuita!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Message from a stranger

  1. Florin zice:

    Da, uneori e bine să spui „nu” într-un mod diplomatic… viitorul e imprevizibil și e bine să acționezi cu tact și bun simț dacă vrei să ai parte de ce-i mai bun din el 😉

  2. old an zice:

    ‘Dragostea e o salata! (!!!)
    Cu patrunjel si marar…..’ vezi clasicii…

Lasă un răspuns

