Cred ca sunt blestemata! Altfel nu-mi explic de ce dau eu mereu peste idioti! Chiar s-au terminat barbatii inteligenti, amuzanti si cu bun simt? Chiar sunt toti ocupati si au ramas numai ciudatii, agaricii, imaturii, prost-crescutii si narcisistii?
In seara asta mi-e mai dor ca oricand de … el. As vrea sa-i vad ochii mereu veseli. Sa imi tina mana in mana lui. As vrea sa ma stranga in brate. Dar e imposibil!
Pentru ca mi-am interzis sa ma mai gandesc la el, i-am gasit inlocuitor. Iar inlocuitorul e aproape o obsesie. Simt ca o iau razna!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la

  1. luciastroila zice:

    Nu e nimic in neregula cu barbatii. Ei sunt la fel de secole. Problema e ca vezi calitati doar la cel pe care il iubesti sau la cel pe care nu-l poti avea. Si asta e tot de cand lumea. Mai cauta, pana sa gasesti printul pe cal alb trebuie sa saruti multi broscoi….sau macar sa faci cunostinta cu ei.:)

  2. miss Red zice:

    pai nu stiu e cred ca e o problema cu ei. nu au incredere in ei mai deloc 😛

Lasă un răspuns

