Person of interest

M-am hotarat sa ii dau lui D. o sansa. Pana acum i-am dat numai suturi, am fost aroganta, l-am ironizat si chiar i-am facut un „compliment” – un termen folosit pentru a denumi cel mai de jos nivel al IQ-ului. He made me say it! Sa fie clar! Nu fac „complimente” fara motiv! Ne-am urat toate cele bune si ne-am sters din listele de Facebook si Messenger pentru ca asa e in trend.
Apoi mi-a parut rau de el. Sau poate doar eram curioasa si imi place sa invart cutitul in rana. Asa ca dupa cateva zile l-am intrebat cum ramane cu site-ul pe care zicea ca mi-l face. Si nu stiu de ce, dar mi-a raspuns. Si nu mi-a raspuns intorcandu-mi „complimentul” asa cum ma asteptam, ci mi-a dat informatii despre ce il intrebasem. A zis ca imi explica pasii de urmat, dar ca va trebui sa facem asta face to face pentru rapiditatea comunicarii. Wtf? De ce nu a reactionat urat? De ce nu m-a trimis undeva? De ce mi-a raspuns ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat? Sa ma astept la vreun plan de razbunare diabolic?
Ma intriga. M-a intrigat inca de la inceput atitudinea de freak of nature, teama aceea anormala de a dezvalui prea multe despre el care vine in contradictie cu aerul de smart with a swag. Si ma intriga acum si mai tare deoarece nu reactioneaza asa cum ma asteptam. Am prostul obicei de a face scenarii, de a prognoza actiunile celorlalti, de a face o lista cu reactii posibile. Acum reactia lui D. nu se regaseste in prognoza mea. De ce? Ce e dincolo de zid? I want to know!
In sfarsit a aparut ceva (cineva) care sa imi starneasca putin curiozitatea! That’s a good thing! Asadar D. este in acest moment the person of interest. Pana la noi dovezi.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Person of interest

  1. old an zice:

    Poate ca omu’-i cu-n pas inainte. Si-a ghicit cum reactionezi. Si poate stie ce vrea. Si cum sa se-ntample….

Lasă un răspuns

