AAAAAAA …. !

Da, l-am vazut azi! Acelasi zambet cuceritor, aceeasi voce calda. Si ce daca? Eu le vad si aud atat de rar!
Da, mi-a cerut numarul meu de telefon. Zicea ca e sigur ca il are. Si totusi nu-l avea. Si la ce bun? Pe Facebook are la profil aceeasi poza cu Ea.
Da, am fost la fel de euforica! M-a cuprins aceeasi stare de beatitudine pe care nu-mi amintesc sa mi-o mai fi provocat cineva vreodata. Si ce daca? Sunt euforica si fericita de una singura!
Da, inca imi place! Enorm! Si la ce bun? Nici macar nu stie!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la AAAAAAA …. !

  1. miss Red zice:

    …..
    puncte puncte DarkLorelei 😉

Lasă un răspuns

