CEZ are angajati misogini si neciopliti

Da, stiu ca din astia sunt peste tot! Si ca locul in care lucreaza nu are nicio legatura cu natura lor misogina. Dar in seara asta tocmai am dat de unii de la CEZ, echipa de interventie venita in urma unei sesizari facute de mine cu privire la o problema a alimentarii cu energie a intregii strazi. Este laudabil ca au venit rapid (in cateva ore). Ma asteptam sa vina a doua sau a treia zi. Si este execrabil comportamentul lor!
Am iesit sa le spun care era problema. Erau doi. Unul catadicsise a iesi din masina. Trec peste faptul ca nu stia ca oamenii se saluta atunci cand se vad. Vazand ca sunt femeie, probabil a considerat nenecesar gestul. De aici deduc ca nici pe ma-sa nu o saluta! Am explicat care e problema. Namila careia ii explicam era deja pe picior de plecare inca dinainte de a termina eu explicatia. Si a fost scurta. Pe cuvant! Problema era ca se intrerupe curentul si revine in secunda urmatoare. De mai multe ori pe zi. Era cat pe-aci sa mi se arda frigiderele, iar sistemul de la calculator deja mi-a picat deoarece pana de curent l-a prins de multe ori in timp ce se incarca. Se intampla zilnic de cateva saptamani. Raspunsul individului a fost cel mai aiuritor pe care il puteam auzi. De fapt, cred ca a avut un moment de inspiratie chiar atunci! Cica pasarile se pun pe cablurile retelei electrice si atunci se intampla asta! Propozitia am legat-o eu, Pasari-Lati-Lungila vorbea fragmentat si fara noima. M-a lasat vorbind in timp ce s-a urcat grabit in masina. Nu m-a lamurit cum se intampla asta, nu a stat sa asculte de ce era important sa rezolve problema. Atitudinea a fost una de genul: „Chiar asa am ajuns? Sa stau acum sa-i explic uneia de ce i se intrerupe curentul?!”. Nu-mi amintesc ca in ultimul timp sa mai fi simtit atata misoginism prostesc! De vazut neciopliti, recunosc ca vad zilnic! Ii simteam gandurile cand a vazut ca sunt femeie (mai ales ca arat ca o fata, nu ca o femeie!), ii vedeam privirea cand a decis ca nu are rost sa dea o explicatie viabila si elaborata unei femei. Sunt inca in stare de soc. Traim in 2013 si specimene din astea inca exista! Trist! Mai mult de 2000 de ani irositi! Acum ma gandesc ce zabauci sunt cercetatorii aia care studiaza osemintele oamenilor preistorici cand de fapt ar putea sa-l studieze pe omul cavernelor in carne si oase pentru ca e viu si traieste printre noi!
… si nu stiu de ce, dar asta ma face inca o data sa-mi fie scarba de poporul asta!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la CEZ are angajati misogini si neciopliti

Lasă un răspuns

