Intentii

M-am hotarat sa merg la mare. Am facut planuri, am gasit cazare. Apoi m-am razgandit. Acum am revenit asupra deciziei. Pana la urma vreau la mare. Poate ca voi si ajunge! :))) Costinesti, august … Merge cineva?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Intentii

  1. drstoica zice:

    Gata, lasă planurile și urcă-te-n primul tren din august! Te va duce la mare. 🙂 Restul e distracție.

  2. old an zice:

    As merge si eu….

  3. Cristian zice:

    🙂 se pare ca si eu ajung la mare in august dar nu la Costinesti

Lasă un răspuns

