Issiz adam

Am vazut un film turcesc. Nu, nu o telenovela turceasca! Un film turcesc de cinematograf! Si mi-a placut tare mult! Am vazut cateva filme turcesti realizate relativ recent si nu a fost vreunul care sa nu-mi placa. Turcii stiu sa faca filme … pe placul meu. 😛
issiz adam
Filmul de care vorbesc acum se numeste „Issiz adam” („Alone” este varianta in engleza a titlului si „Vesnic singur” a fost tradus in romana). Personajele sunt un El si o Ea. Da, e romance! Nu aruncati cu pietre! Priviti-l si veti intelege de ce imi place! E un film in care dragostea nu e ca-n filme, ci ca in viata reala. Povestea aceasta e a mea. E a ta. Orice om are o astfel de poveste. Unii aleg sa o spuna, altii o tin pentru ei. Poate candva o voi spune si eu pe a mea aici.
Care sunt sansele sa iti gasesti jumatatea in lumea asta grabita si superficiala? Si cat de mari sunt sa ii dai singur cu piciorul doar pentru ca ti-e teama ca ea ti-ar schimba ireversibil lumea? Nu facem toti asa? Nu am facut asa? Fie ca am fost cel care fuge, fie ca am fost cel alungat, avem acelasi regret, avem aceeasi durere in suflet atunci cand ne intrebam „Cum ar fi fost daca … ?”.
Revenind la film … actorii (Melis Birkan, Cemal Hunal) sunt tineri, frumosi, promit mult. Scenariul este bine inchegat, actiunea curge navalnic spre un final pe care crezi ca deja il stii, pe care il vrei, la care speri. Dar pe final ajungi sa urasti realitatea, sa-ti urasti propriile temeri si sa-ti condamni lasitatea, sa iti spui cu ciuda: „Nici macar in filme nu se mai poate!”. O imbratisare in final te face sa speri. Sau tocmai imbratisarea aceea te doboara pentru totdeauna?
Filmul poate fi vazut online aici.
Aici este coloana sonora.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Issiz adam

  1. miss Red zice:

    seamana povestea :))

Lasă un răspuns

