Trompe.ro

Cum sunt o impatimita a shopping-ului online, am facut recent o comanda de carti la o librarie cu nume de animal. Eram tare incantata de voucher-ul de reducere substantial pe care il primisem de la ei in schimbul acceptarii spamarii casutei mele de email si de promisiunea unui cadou la orice comanda. Placerea momentului a capatat accente acru-amare atunci cand am constatat ca voucher-ul nu se aplica la toate cartile mele din cos. Mai ciudat, un pret aveau fara voucher si altul cu voucher, dar niciunul nu se regasea in reducerea data de voucher. Nu am inteles nici acum algoritmul de calcul.
Chiar si asa am mers inainte finalizand comanda. Si pentru ca tot vroiam sa inteleg ce e cu reducerea aia aplicata asa misterios, i-am sunat. Eu vorbesc calm, iar tonul meu nu are nimic acuzator mai ales ca nu acuz, ci doar vreau sa inteleg. Domnisoara care mi-a raspuns s-a enervat intr-o secunda de parca o injurasem de mama. A ridicat tonul si cred ca ar fi reusit sa fie mai necioplita de atat daca nu as fi intrerupt-o eu sa-i explic inca o data ca era o nedumerire si nu o reclamatie. Brusc, fatuca asta mi-a amintit de secretarele singure si nesatisfacute care-si varsa nervii pe bietii clienti. Dar poate fata era nemultumita de salariu. Sau poate avusese de-a face cu multi clienti dusi cu sorcova pe ziua aceea. Sau poate asa era ea, mai apriga din fire. Oricare ar fi explicatia, e cert ca o astfel de persoana nu are ce cauta la relatii cu clientii. Mai bine ar pune-o la impachetat colete! Sa-si verse amarul pe banda adeziva si sa o rupa cu dintii!
Coletul a venit in doua zile, dar nu a existat nicio notificare pe mail cum ca pleaca sau a plecat. Am aflat trimitandu-le un mesaj si intreband. Noroc ca au raspuns repede. Am primit si cadoul. Niste carti despre filme. Nu m-a incantat, dar vorba aceea: „Calul de dar nu se cauta in gura!”.
Acum vine o parte la fel de interesanta: returul. Am vrut sa returnez ceva si am cautat pe site detalii despre retur. Da, primesc retururi conform legii. E perfect, imi zic! Dar citesc in continuare si vad ca impun conditia ca returul sa fie facut doar prin curier „pentru o procesare rapida a retururilor” cica. Nu zau! Si daca omul sta in Cuca Macaii, ce sa faca? Sa cheme curierul acolo, sa plateasca km suplimentari sa trimita coletul, iar la final, cand isi primeste banii pe retur si trage o liniuta sa calculeze, observa ca a iesit pe minus pentru ca returul il costa mai mult decat recupereaza el pe cartile inapoiate? Au dreptul sa impuna modalitatea de retur? Nu cred!
Acestea fiind zise, m-am lecuit de trompele lor si nu o sa mai fac vreo comanda pe acolo!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Trompe.ro

  1. drstoica zice:

    Eram fanul lor până acum vreo… două luni, cred. Multă vreme au fost, de departe, cei mai tari. Oferte, discounturi, carduri, seriozitate… În timp, le-am și spus, au început să facă lucruri care-i dezamăgesc în mod obiectiv pe cei ce fidelizaseră deja cu ei. Le-am enumerat, mi-am vărsat amarul ca un prieten altui prieten… Și-au cerut scuze, au încercat să mă împace… dar pe cât le devenisem de fidel, m-au cam pierdut. Era, de fapt, un semnal dat de subconștientul meu că a apărut ceva mai bun în altă parte. 🙂 Și în loc să iau de la trompetiști niște cărți care costau vreo 2 milioane vechi (reduceri de maxim 25%), am luat din altă parte cu reduceri reale de până la 50%. Mi s-a părut incredibil, dar a fost adevărat. Verificat. 🙂

  2. nexya zice:

    astea sunt riscurile comertului on-line 🙂

Lasă un răspuns

