Ceai verde

Stiam ca nu este indicat sa bei ceai verde dupa ora 18, dar totusi am baut. Eram curioasa daca va fi asa cum se spune. Da, este! Imi era somn si am baut o cana de ceai verde. Acum este ora 1 noaptea si eu ma simt mai fresh ca niciodata! As vrea sa dorm, dar nu stiu care este „antidotul” ceaiului verde. L-as incerca si pe acela! :)))))

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Ceai verde

  1. Antidotul = sa nu-l mai folosesti. Eu il folosesc pentru slabire (green tea) lucreaza …

  2. Florin zice:

    Ceaiul de tei 🙂

  3. Deci te-ai convins că funcţionează… 😀

  4. drstoica zice:

    Dacă n-ai adormit încă, ia o cană de lapte cu miere. Chiar dacă nu funcționează, măcar mai încerci ceva împotriva ceaiului verde. 🙂

  5. miss Red zice:

    :)))) waww… voi ce fel de cei verde aveti oare ?? La mine nu isi prea face efectul :))) oare de ce ?

Lasă un răspuns

