Accident pe trotuar

Ma aflam intr-o statie de autobuz. Stateam undeva foarte aproape de strada cu fata spre directia din care trebuia sa vina autobuzul. Cu mainile in buzunarele hainei si castile pe urechi. La un moment dat, m-a speriat teribil o lovitura in cotul stang. Ingrozita, am vazut langa mine ditamai masina neagra, de fite. Pocnitura auzita si izbitura simtita in cot au fost produse de coliziunea oglinzii cu mana mea. Individul mergea cu masina pe trotuar intentionand, probabil, sa o parcheze alaturi de alte masini ce ocupau abuziv trotuarul in acel loc. Cum eu aveam castile pe urechi si stateam cu spatele, nu l-am auzit/vazut. El insa venea din spatele meu purtand ochelari de cal, stapanit fiind de o lene sora cu nesimtirea ce l-a impiedicat sa claxoneze macar. Daca ar fi claxonat, sigur il auzeam si evitam lovitura in cot. Daca ar fi evaluat corect distanta, nu m-ar fi atins. Daca era un sofer responsabil, stia ca nu are ce cauta sa se plimbe cu masina pe trotuar. Si-a cerut scuze, a zis ca nu a vazut ca am castile si nu il aud. Parea incurcat, dar asta nu l-a determinat sa coboare din masina lui luxoasa si sa vada daca mai am mana intreaga. Era un pusti de bani gata.
Se pare ca in Romania nu esti in siguranta nici cand stai cuminte pe trotuar!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Accident pe trotuar

  1. Ai perfectă dreptate că nu putem avea siguranță când mergem pe stradă. Se întâmplă atâtea și atâtea și din neglijență și în mod voit. De vină este lipsa de educație

  2. nexya zice:

    In Romania nu esti in siguranta nici unde 😀
    Apropo de asta , sa stii ca in clipa in care am acceptat postul in alta tara stiam ca am sa si conduc aici , era una din conditii sa ai permis , apoi nu-l cereau sa ma vada in poza 😀 si am avut emotii cu carul. Dar toate pana am ajuns sa vad cat de educata e lumea aici , mai ales in trafic , nu emblema de BMW e educatie aici. Si apropo de embleme de masini , sa stii ca am ajuns la concluzia ca aici masina chiar e acel ceva util care te duce si te aducte , normal ca aici deja in functie de bani intervine si posibilitatea de a achizitiona o anumita masina , dar chiar daca ai BMW trebuie sa respecti regulile si am ramas uimita sa vad cum se opresc masinile pentru pietoni si cum respecta biciclistii ( aici fiind piste de biciclisti amenajate in toata tara ) Pentru educatia in trafic Belgia are un BIGGGGGGG LIKEEE de la mine , si cred ca de am sa merg cu masina si in alta tara europeana ( exceptand Romania ) am sa zic la fel , dar pana atunci zic de ceea ce stiu.
    Bine ce ai mana intreaga 🙂

Lasă un răspuns

