Dilema

Hmmm … se pare ca T. vrea neaparat sa ne vedem la o cafea. I-am mentionat „intamplator” ca joi sunt prin zona. Raspunsul a venit rapid: „Nu se poate! Iar ratam cafeaua!”. Va fi plecat din tara zilele acestea. Mi-a scris intr-un e-mail ca incepe sa-i para rau ca m-a lasat sa plec data trecuta. :))) Ma amuza „disperarea” asta a lui. Este placut sa stii ca e cineva care se gandeste la tine!
Acum am o dilema: sa ies cu el ori ba? In stilul meu caracteristic, mai mult as complica lucrurile si as sfarsi prin a rani pe cineva.
Am acum un moment de slabiciune si recunosc ca imi place sa amagesc oamenii. Imi place sa ma joc si sa ii fac sa creada ca ii plac, imi place ideea de a fi placuta, dar cand lucrurile tind sa devina serioase imi iau jucariile si fug. It’s not fun anymore! Mereu sufera cineva: poate eu, poate celalalt. Un happy end oricum nu va fi! Mereu vom sfarsi prin a ne minti, a ne insela singuri pe noi si unul pe celalalt. M-a acuzat candva cineva ca ma inchid intr-o carapace unde sunt in siguranta. Probabil avea dreptate, dar nici nu a facut nimic sa ma determine sa ies de acolo. Ba dimpotriva! Uneori mi-e dor de el chiar daca mi-a spus o multime de rautati. Nici el nu era prea ok si poate din cauza asta se purta asa. Sper ca acum este bine! …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

