Dorinta before my birthday

Nu termin bine ceva ca trebuie sa incep altceva. Nu rad mult ca trebuie sa plang. Nu ajung bine intr-un punct ca trebuie sa ma mut in altul. Nu stabilesc bine un obiectiv ca trebuie sa ma ocup de realizarea altuia. Si asa se duce timpul si simt ca nu fac ceea ce e important, ceea ce conteaza cu adevarat.
Si in valtoarea asta care m-a prins razbate ecoul unei dorinte simple: vreau sa ma tina cineva in brate. Atat! Sa ma tina in brate si sa simt ca timpul s-a oprit in loc, ca toate temerile si raul au disparut si ca eu sunt in siguranta. Sa simt ca am ajuns unde trebuia si ca nu-mi trebuie nimic mai mult decat am. Sa simt ca am ajuns acasa.
Peste doua zile este ziua mea. Ce sanse sunt sa mi se implineasca dorinta asta? Exista o probabilitate mai mare sa ninga. Prima ninsoare era pana nu demult tot ce-mi doream de ziua mea. Si chiar mi se indeplinea! 🙂

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

