Primul curs OMA

Am fost la primul curs OMA. Cu nerabdare si entuziasm am intrat in sala asteptand sa inceapa „ostilitatile”. Si am asteptat, am asteptat, am asteptat mai mult de 20 de minute dupa ora oficiala la care trebuia sa inceapa cursul. Nu era conexiune la Internet sau nu stiu ce s-a intamplat. Nu ni s-au dat explicatii.
In prima parte a vorbit un reprezentant Google. Ii stiam numele de pe comunitate. El nu l-a spus. Ne-a povestit care a fost traseul lui profesional pana in acel moment, apoi a vorbit aproximativ doua ore despre lucruri banale pe care toata lumea le stia. Nu a folosit prezentari (poate motivul o fi fost legat de intarzierea cu care au si inceput asa tarziu cursul), ci a scris pe tabla, a desenat, a facut schite, calcule. Am vazut o prezentare folosita anul trecut la OMA si parea interesanta. Cuprindea niste statistici (multe) despre utilizatori, consumatori, vanzari si Internet. Tipul a reusit sa mai salveze situatia reusind sa faca prezentarea interactiva. A mentinut un dialog permanent cu cei din sala, dar la ce folos daca tot ce a spus si facut erau banalitati care ar fi trebuit sa ocupe maxim 20 de minute din curs.
Apoi a urmat o pauza de vreo 10 minute in care urmatorul „showman” si-a pregatit materialele ce urmau a fi prezentate. Si a inceput! Si habar nu am cand a terminat! Facea pauza dupa fiecare cuvant incat era foarte greu sa te concentrezi pe ce spune fara sa te enerveze lentoarea exprimarii. Trebuia sa vorbeasca despre antreprenoriat si start-up-uri. A vorbit despre job-urile lui nu mult, dar extrem de lent incat credeam ca nu mai termina. Apoi a vrut sa defineasca termenul „antreprenor”. Nu am inteles nimic. Faceam eforturi sa-mi mentin atentia pe ce spune. Cand intr-un final trecea la slide-ul urmator din prezentare si iti spuneai: „Ce bine! A mai facut un pas!”, revenea la cel anterior pentru ca isi mai amintea ceva despre fondatorii vreunui site. Informatia era de-a valma si fara sens. Inca de la pauza, sala era parasita masiv pe grupuri. Prezentarea domnului a fost cumplit de plictisitoare (imi permit sa folosesc grad de comparatie in acest caz). Mai era cam o ora pana la terminarea oficiala a cursului si in sala mai erau vreo 20-25 de persoane. Am vrut sa raman pana la final pentru ca venisem special acolo pentru curs. Pentru ca asa era politicos. Pentru ca as fi vrut sa invat ceva nou si interesant. Dar dupa cateva tentative de a adormi efectiv (pe fondul oboselii si al caldurii din sala), am decis ca e mai bine sa plec. Sunt sigura ca domnul antreprenor nu s-a simtit bine vazand ca ii pleaca studentii din sala, dar sunt convinsa ca s-a consolat spunandu-si ca toti fac asta deoarece sunt niste idioti ignoranti.
In concluzie, primul curs OMA a fost O MAre dezamagire! Acum ma intreb serios daca mai are vreun rost sa merg la urmatoarele! Avand in vedere ca examenul este din AdWords, iar ei vor tine doar un curs din cele 5 despre asa ceva … poate e indicat si de preferat studiul individual …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Primul curs OMA

  1. Natural zice:

    Inseamna ca i-am obosit noi de dimineata 🙂 Data viitoare sa fii matinala 🙂

  2. dumitruichim zice:

    OMARE DEZAMĂGIRE! That’s funny!

Lasă un răspuns

