Cadouri … cu lacrimi

In seara asta a venit Mos Nicolae. Cu o veste. Ascultam asta cand am aflat. Stiu ca sunt stupida. Stiu ca e ridicol si anormal sa plangi pentru ceva ce nu-ti apartine, dar nu pot sa opresc lacrimile ce mi se rostogolesc pe obraji. Nu pot sa opresc durerea. E numai vina mea! E numai vina mea ca acum Ea este oficial a Lui.
Te urasc, Mos Nicolae! Chiar atat de rea am fost sa merit asta? Ce am facut? Ce am facut?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Cadouri … cu lacrimi

  1. miss Red zice:

    >:D< pai atunci nu a fost sa fie cu tine .. va fi altcineva 😛

  2. miss Red zice:

    >:D< si maine e o zi

Lasă un răspuns

