Caracterizari de la prieteni

Mi s-a zis recent ca nu am rabdare cu oamenii, ca sunt impulsiva si ca le dau un sut de la primul conflict sau de la primul lucru ce nu-mi convine mie. Cica sunt mofturoasa si suparacioasa si sunt vinovata pentru toate situatiile in care am incheiat socotelile cu persoanele in care avusesem incredere. Nu-mi vine sa cred ca asta mi-a zis-o cineva care imi este bun prieten. Chiar nu ma cunoaste deloc? Sa-mi spuna sa nu mai pun la suflet, sa nu mai acord atata incredere, sa nu mai traiesc la maxim totul ar fi fost excelent. Dar sa-mi spuna ca este vina mea ca sunt mofturoasa si impulsiva?! Mofturoasa si impulsiva cand de fapt trec cu vederea comportamentul execrabil al unora pana la un moment cand ma satur si spun „stop”? Asa este perceput acum un om tolerant si cu principii? Pfff … nu sunt din secolul asta! Nu am ce cauta aici! Ce dracu’ fac eu aici?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Caracterizari de la prieteni

  1. miss Red zice:

    esti prea rea cu tine :))) vezi ca vreau sa gatesc maine ceva prajiturele de ciocolata .. hai si da-mi o mana de ajutor !

Lasă un răspuns

