Cum ar fi daca … ?

In ultimul timp mi-a tot staruit in minte cineva de care nu aveam habar ca imi e atat de dor. A fost mereu cu mine ca o prezenta muta, semanand cu propria mea reflexie in oglinda, ca un Babau pe care incercam sa-l las in urma.
Nu stiu ce m-a apucat! Am cautat informatii despre el. L-am vazut. L-am auzit. Iar acum imi este si mai dor incat ganduri nebunesti imi trec prin cap. Cum ar fi daca … ? Cum ar fi daca as merge sa-l vad? Cum ar fi daca l-as tine in brate cateva clipe? Sau o noapte intreaga? Sa ne uitam la stele, sa inghetam de frig pe-o banca! Sau sa hoinarim noaptea toata prin oras fara vreo tinta? Cum ar fi sa imi simt mana mica in mana lui?
Ascult pe repeat melodia asta. Este cea pe care o ascultam atunci cand am renuntat. Ce ironic ca se numeste „I won’t let you go”! … But you did! And I did!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

