Desene

Last week:
O replica! O singura replica poate ruina totul! Poate sunt prea sensibila in seara asta! Sensibila sunt in general. Urasc ca sunt sensibila! Urasc ca nimeni nu intelege sensibilitatea! Urasc ca asta ma condamna sa traiesc in lumea mea sensibila!
………………………………………..
Five days later review:
Desi i-am zis ca nu m-am suparat, desi am ras ca si cum totul ar fi fost in regula, nu am mai revenit dupa ce i-am zis ca merg sa mananc. Am fost lipsita de bun simt? Nu mai vorbisem de 2 sau 3 ani. Il stiam inteligent, amuzant si talentat. Imi desenase candva ceva pe un curs in facultate. Acum l-am intrebat daca a mai desenat si am insistat sa o faca. M-a intrebat ce vreau sa-mi deseneze. Mi-a desenat flori si mi-a trimis desenul fotografiat. M-a desenat chiar pe mine dupa una din pozele de pe Facebook. I-am spus o poveste despre el ducand o viata boema de artist. De fapt, am inceput-o, dar nu am terminat-o desi mi-a cerut sa o continuu. Cred ca mi-a fost frica. Frica de … multe. Si cum eu nu am mai revenit, de atunci e tacere. Probabil iarasi pentru 2-3 ani …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

