Deontologie

Fiecare am avut parte de iubiri imposibile de genul „profesorul sexy din liceu” sau „seful dragut si tinerel”. In liceu am avut profesori in varsta cu exceptia a doi profesori de religie care nu mi-au trezit interesul nici macar pentru orele de curs. Unul era scund cu parul carliontat si i se spunea Screech dupa personajul din „Salvati de clopotel”, un serial pentru adolescenti in voga pe atunci. Celalalt era inalt, slab si cu fruntea lata. Parea venit din filmele SF cu civilizatii extraterestre.
In facultate insa, am avut si profesori tineri, unii mai mari cu vreo 5-6 ani decat mine sau altii si mai apropiati ca varsta. Mereu mi-a placut M., un asistent cu figura de tocilar dragut. Mergeam la laboratoarele lui doar pentru a ma pierde in ochii lui pentru ca de ascultat nu ascultam nimic din ce ne explica. Eram atat de devotata principiilor cu care am crescut incat nici macar nu-mi recunosteam mie ca eram indragostita de el. Eram absolut convinsa ca exista un singur tip de relatie intre profesor si student si nu-mi permiteam sa gandesc altfel. Aveam colege care ieseau cu profesorii cei tineri, le deveneau iubite, mergeau in excursii cu ei. De M. nu am auzit niciodata sa fi iesit cu vreo studenta. Nici nu am auzit sa fi avut prietena. Din cauza asta glumeam spunand ca probabil este gay. Eu nu am trecut niciodata de „dumneavoastra” si „buna ziua!” cu niciunul dintre ei. Si la ce bun? Ce rost are sa respecti deontologia? Cum mi s-a dovedit de atatea ori: e fara rost. E fara rost sa ai principii morale in lumea asta …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Deontologie

  1. miss Red zice:

    😛 pai de ce sa nu ai ?

  2. miss Red zice:

    de ce e fara rost sa ai principii morale in lumea asta ? daca nu ar mai exista principii cred ca ar fi sfarsitul lumii

  3. Florin zice:

    Principiile morale sunt bune… cine n-o ajuns la concluzia asta n-are decât să mai sape… că nu toate-s necesare asta-i altă mâncare de pește 🙂

Lasă un răspuns

