Propunere indecenta – not the movie

Am nevoie uneori atat de mult de cineva care sa ma asculte incat in mintea mea I. este my best male friend. Pentru ca el ma asculta si imi da sfaturi si pozeaza in tough guy. L-am vazut intotdeauna ca pe un frate mai mic caruia pot sa ii zic verzi si uscate fara sa-mi fie teama ca sunt ridicola, fara sa-mi pese daca ma fac de ras. Ma agasa uneori cu lectiile lui despre viata, dar il toleram. Poate pentru ca sunt toleranta. Sau poate pentru ca aveam nevoie de un zid al plangerii. E confortant sa ai o persoana in fata careia sa te descarci de toata energia negativa ce te-apasa, sa iti dai jos toate mastile. Asta pana persoana iti propune sa iti dai jos hainele. Yes, it’s a crazy world!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Propunere indecenta – not the movie

  1. Florin zice:

    Uneori târgurile tale (mă accepți-te accept) nu se potrivesc cu cele din piață (îți dau-îmi dai) 🙂

Lasă un răspuns

