Printre ocazii si fobii

Astazi ma gandeam ca am o multime de fobii. Printre ele teama de a fi fericita. Acum sunt happy, dar ma tem ca va aparea ceva care sa strice asta. Poate pentru ca de fiecare data apare ceva care face asta.
Nu am primit indiciul pe care-l cerusem in articolul trecut. As fi fost foarte fericita daca s-ar fi intamplat. Dar se pare ca m-am inselat. It’s a different person. Desi as fi vrut sa fie B.! Mi-e dor de el in ciuda tuturor rautatilor zise. Era bine intentionat, dar nu a stiut cum sa arate asta. Nimeni nu e perfect! (Lucrul asta ar trebui sa-l inteleaga si el! :P) L-am lasat sa plece pentru ca nu eram pregatita si pentru ca ii faceam rau.
Acum insa am primit o confirmare dintr-o alta directie. Mi-am facut curaj si am facut un pas. Sunt sigura ca dansul va fi ametitor, dar vreau sa-l dansez! Si trebuie sa ma grabesc daca vreau sa-l prind. Melodia se termina repede, iar dansatorii se regrupeaza. Macar o data in viata sa fiu mai indrazneata! Printre atatea temeri, prejudecati si ocazii pierdute, parca nici nu mai stiu cine sunt si ce pot. Energia pozitiva ce a venit azi cu acea confirmare m-a facut fericita asa cum nu am mai fost de mult timp. Si sper din tot sufletul ca evenimentele din urmatoarele doua zile sa nu-mi afecteze starea asta!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

