Sa fii!

Inchisa intre pereti de sticla. Lovesc peretii cu pumnii si tip, dar loviturile nu au niciun efect, iar tipetele sunt absorbite de linistea clopotului de sticla. Nu ma aude nimeni. Ma aud doar eu si sunetele se pierd treptat in mine. Lacrimi mari mi se rostogolesc pe obraji si dorul ascuns din ele imi arde sufletul insetat de zbor. Aripile mi s-au ofilit ca niste flori in glastra ce tanjesc dupa aerul proaspat de afara, dupa soarele care candva le mangaia jucaus petalele. Imi privesc umbra ce se intinde in afara inchisorii de sticla si imi taie perpendicular fiinta. Ii simt taisul pana in adancul fiintei. Ma doare pana si aerul pe care il respir. Are miros de amintiri. Amintiri cu salturi indraznete si coborasuri neasteptate, cu oameni frumosi si cu oameni cu masti, cu zambete si cu suspine, cu iubire si cu ura.
Vreau sa ies! Sa sparg peretii si sa simt din nou aerul lumii mele cea de demult! Mi-e atat de teama ca nu mai stiu sa zbor! Mi-e atat de teama ca imbatata de inaltimi voi cadea mai jos ca niciodata! Si as vrea atat de tare sa fii acolo! Pur si simplu sa fii! Doar sa fii!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Sa fii!

  1. Cristian zice:

    heiii, Albastrico! 🙂 trezeste-te din vis …; nu esti inchisa! decat, poate, doar de ratacirea simturilor tale ….; a fi tu nu-i totuna cu a face ce fac ceilalti …; alergand sa prinzi oameni ce nu te inteleg si nu stiu ce vrei e ca si cum ai vrea sa prinzi vantul in brate …; fi tu insuti si „vantul” va veni la tine …

Lasă un răspuns

