Alive and kicking

Amintirile dureroase si regretele ne fac sa ne pierdem sensul, amintirile placute ne fac sa ajungem la liman. A trebuit sa ma confrunt cu ele asa cum mi-a spus horoscopul ala. Am facut-o, am plans, m-a durut … but I’m still alive and kicking, iar acum m-am ridicat si sunt convinsa ca va veni si acceptarea totala ca lucrurile sunt altfel de cum as fi vrut. Sunt lucruri pe care nu le mai pot schimba si pe care trebuie sa le iau ca atare. Amintirile frumoase ma readuc pe linia de plutire. Cu siguranta tot raul e spre bine si nu se termina drumul aici! De abia incepe! Pentru ca azi e prima zi din restul vietii mele, nu? Si nu voi mai rata ocaziile!!!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Alive and kicking

Lasă un răspuns

