Cadouri

images2
Ce primavara e asta cu ploi si fara soare? O umbra deprimanta a unei primaveri calde si insorite si mai deprimante. Si totusi o vreau pe cea cu soare! Alte cadouri nu mai vreau! Oricum nu le primesc. Are vreun rost sa ma gandesc ca as vrea un desen cu un ochi promis candva? Sau un raspuns la un telefon vital? Sau o poezie ori o floare de la un necunoscut? O dovada ca ii pasa cuiva de ce fac eu? Un zambet sincer? O carte cu autograf a carei promisiune s-a pierdut in ipocrizia autorului? O confirmare ca imi citeste blog-ul periodic? Un cadou de departe adus de ochi albastri? Sau caprui? … o infinitate de posibilitati si totusi niciuna viabila.
Imi voi face singura cadou ca de obicei. Eu si Mr. Bean. Dar mai bine asa decat sa primesc ceva ce nu-mi place sau de la cine nu-mi place. Nu? :)) (<– optimistic view)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cadouri

  1. miss Red zice:

    cadourile cred ca le putem gasi peste tot in jur. Daca le cautam. soarele iti zambeste in fiecare zi. O balta de apa e un desen super cand te oglindesti in ea. O floare .. iti daruieste pamantul. :)) de fapt iti daruieste fiecare floare care creste pe el . si o poezie fiecare pasare … stau si ma intreb de multe ori daca e nevoie de mai mult 😀

    desigur ca … ar trebui sa le culeaga un baiat pentru tine

Lasă un răspuns

