Casatorita sau nu? Asta e intrebarea!

Te-ai astepta ca niste oameni cu care iei contact intr-un cadru oficial sa se amuze pe seama statutului tau civil? Oameni destepti de la care ai pretentii de intelectuali sa te intrebe de ce nu te mariti! Poate te-ai astepta de la niste femei barfitoare, dar nu de la niste barbati! Mai ales cand unul dintre ei s-a casatorit dupa 40 de ani, al doilea are 40 si este intr-o relatie la distanta de nu stiu cati ani, iar al treilea are statut incert. Dar sa te umileasca in fata colegilor indemnandu-i pe acestia sa te casatoreasca? Sa-ti nege capacitatea de a alege si de a lua decizii singura ca si cand ai avea vreo forma de retard mental si asta fara sa te cunoasca macar!
Daca sunt sau nu casatorita, daca sunt sau nu cu cineva ma priveste doar pe mine. Stiu ca majoritatea oamenilor sunt intrigati ca o persoana smart, cute and funny este singura, dar se feresc sa intrebe ce si cum. De teama, din politete, din respect nu intreaba. Dar se pare ca unii cred ca daca ei sunt cine sunt li se permite totul!
Eu chiar nu inteleg de ce ar interesa pe vreunul din cei trei de mai sus asa ceva atata timp cat relatiile dintre noi sunt strict profesionale si probabil nu ne vom revedea curand sau nu ne vom mai revedea vreodata.
Nu inteleg cum ar putea cineva care se lauda cu relatia lui de weekend perfecta sa imi dea sfaturi despre iubire, relatii, copii si casatorie. Atata timp cat el este incapabil sa le puna in practica, ce drept are sa mi le arunce mie in fata ca pe niste invataturi venite dintr-o experienta inchipuita?!
Dat fiind cadrul, stia ca nu voi reactiona, ca nu ma voi apara in niciun fel. A profitat de situatie si de superioritatea pozitiei lui pentru a ma hartui. Stia ca nu pot face nimic, ca nu voi zice nimic pentru ca sunt prinsa in colt. Si-a satisfacut orgoliul si nevoia sadica de a ma chinui stiind ca este in siguranta. Pentru ca sunt bine crescuta si pentru ca respect statutul lui profesional, nu i-am amintit ca el insusi ar trebui sa puna in practica lucrurile despre care vorbeste. Pentru ca nu am vrut sa transform totul intr-un spectacol penibil, m-am abtinut cat am putut sa nu-l atac urland. M-am fortat sa zambesc politicos, doar pe alocuri am scapat cate o sageata. Dar jur, JUR ca daca voi avea vreodata ocazia, il voi calca in picioare! Si ar trebui sa se astepte la asta! Si voi face tot posibilul sa am ocazia sa fac asta!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Casatorita sau nu? Asta e intrebarea!

  1. Natural zice:

    Pai daca asta e realitatea puteai sa-i spui ca din cauza unora ca el te feresti sa faci pasul 🙂 Oricum, cand te hotarasti stii de unde sa iei buchetul de mireasa 🙂 Eu cand vazui titlul credeam ca faci o introducere cool la un anumit articol 🙂 Spor!

  2. Florin zice:

    Iartă-i, că nu știu ce fac! Pur și simplu trebuie să te gândești că meriți mai mult decât să te cobori la nivelul lor.

Lasă un răspuns

