As fi vrut …

Sa iti spun cum as fi vrut sa fie, dragul meu N.! As fi vrut sa prindem intr-un dans al vietii inocenta mea cu increderea ta obraznica, pasiunea mea cu incapatanarea ta, fricile mele cu curajul tau, ingenuitatea mea cu rafinamentul tau. As fi vrut sa ardem umbrele trecutului la flacara sufletelor noastre si sa scriem povestea fiecarei zile de azi fara incetare pana la sfarsitul lumii noastre.
As fi vrut sa fii la fel de amuzant, nebun si inteligent. La fel de ironic, atent si curios. La fel de energic, cuceritor si spiritual. Ti-as fi iubit ochii si m-as fi lasat invaluita de privirea lor magnetica pentru totdeauna. Desi mi-e frica asa cum ai intuit, ai fi putut sa ma determini sa renunt la temeri si sa uit de cicatrici. Sunt sigura ca si tu le ai. As fi vrut nu doar sa imi vorbesti de barbatul perfect, ci sa te porti ca el! As fi vrut sa aflam impreuna ca orgoliul si mandria nu au ce cauta acolo unde doua suflete se tin de mana si privesc cu curaj nebunesc catre viitor! Si da, as fi vrut sa fii nebun pentru ca numai un nebun m-ar determina sa ies in lumina! Ti-as fi putut demonstra ca toate acele lucruri care fac viata sa conteze si despre care mi-ai vorbit chiar exista in doi. Ti-as fi demonstrat ca a avea un copil cu cea pe care o iubesti poate fi incununarea acelor lucruri si nu doar o animalica manifestare a legilor firii asa cum esti tu convins.
Te-as fi invatat sa dansezi in ploaia rece de vara si sa simti vantul purtandu-te pe brate pe o pajiste cu flori albastre. Mi-ai fi prins flori de mar in par si mi-ai fi sarutat ochii-mi plini de iubire. Te-as fi invatat sa iubesti oamenii purtandu-te de mana prin lumi neumblate, iar tu mi-ai fi vorbit neobosit despre demonii tai. Ti i-as fi alungat cu o imbratisare si ne-am fi fost mereu scut unul altuia.
Te-as fi iubit, N.! Dintre toti, pe tine te-as fi iubit! Pentru ca eu sunt tu. Ma oglindesc in tine ca in apa limpede a unui izvor. Si tu te vezi in mine. Stiu asta! Altfel nu m-ai fi lasat sa vad atatea in sufletul tau!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

