Jeguri

Accept tot felul de badarani, nesimtiti, rautaciosi in jurul meu pentru ca sunt plictisita, pentru ca plutesc in aceeasi deriva pe ape negre, pentru ca nu am chef de nimic, pentru ca nu imi pasa. Si daca nu imi pasa, atunci nu ma doare, nu simt nimic. Poate doar scarba. Dar scarba si jegurile din jur sunt complementare. Merg mana in mana si fac situatia mea actuala sa para normala. E normal sa-ti fie sila cand te lovesti de jeguri. Si sigur sunt jeguri in jur daca ti-e sila. O relatie bivalenta care se interpune ca o perdea intre ce mi-e necesar si ce e inutil.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Jeguri

  1. Cristian zice:

    Albastrico, nu fii trista! e pacat …; intotdeauna e o cale sa se rezolve cu bine si cu inima si cu cele lumesti … 🙂

Lasă un răspuns

