Cantec pentru E.

In noaptea asta vreau sa ma plimb pe malul marii. Doar eu si luna. Sa ne tinem de mana si sa alergam in picioarele goale pe nisipul rece. Valurile sa ne loveasca jucaus gleznele, iar briza sa ne invaluie rochitele.
In noaptea asta vreau sa fiu departe de chipuri si de cuvinte. Doar vantul si marea sa se auda cantandu-mi soaptele inimii si suspinele sufletului. Eu sa ma joc cu o cochilie de scoica spiralata in care sa-mi pun toate visele si sa le inchid acolo ca pe niste pietre pretioase. Sa asez cochilia pe nisip si sa o las acolo sa o sarute ritmic marea zbuciumata.
Poate maine cand te vei plimba tu pe plaja vei gasi cochilia, o vei ridica si o vei pune la ureche. Poate imi vei auzi cantecul si imi vei afla dorurile toate. Poate ma vei cauta …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cantec pentru E.

Lasă un răspuns

