Enough is enough

„Sunt prinsa intr-o colivie. Usa ei poate fi deschisa, dar mi-e frica. Am stat atata timp aici incat acum mi-e frica de ce e dincolo de vergele. Mi-e teama sa ies, mi-e teama sa cant si sa zbor. Nu am fost dintotdeauna asa. Traumele te reprogrameaza. Probabil asta s-a intamplat si cu mine. Sunt intr-un fel de experiment MK Ultra dirijat chiar de mine.
Am momente cand totul imi pare posibil, apoi brusc revin la pesimismul obinsuit. Sunt bipolara? Sau doar lasa? What’s wrong with me?
De fiecare data cand incerc sa ies, apare ceva neprevazut si ma determina sa nu o mai fac. Si totusi doar eu pot face asta …
De fapt, nici nu sunt sigura daca neprevazutul ala ma face sa revin asupra deciziei sau scarba pe care mi-o provoaca tot ce e in jur. Am dezvoltat mizantropie cronica. Nu vreau sa vad oameni.”
Am scris asta mai demult. Cata lasitate reiese din textul asta! Gata cu miorlaiala! Gata cu temerile! Enough is enough! Vreau in Timisoara!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

