Bad timing

Am scris atat de rar aici. Parca imi ascund gandurile pana si de mine, nu numai de ceilalti. Asa ca ma oblig sa recunosc aici niste lucruri pe care in general evit sa le am in minte. M-am hotarat sa fac tot posibilul sa ma mut in Timisoara. Mereu am avut o obsesie cu orasul asta, dar niciodata nu am gasit curajul sa fac mutarea. Nici macar atunci cand l-am cunoscut pe B. cel cu ochii albastri. Uneori ma intreb ce face, daca este bine … Poate o sa-l intalnesc candva pe strada. Cum ar fi? Am trece unul pe langa celalalt prefacandu-ne ca nu ne-am vazut? Ne-am saluta amical? Sau poate … ne-am imbratisa? Probabil ca nici nu-si mai aminteste de mine. Eu nu uit oamenii, nu uit chipurile si imi amintesc momente, cuvinte … Ar fi fost interesant de vazut cum ar fi decurs lucrurile daca m-ar fi sustinut mai mult in loc sa ma critice excesiv, daca ar fi fost mai putin orgolios si daca ar fi avut ceva mai multa rabdare. Probabil ca nu a fost sa fie, nu? Bad timing! …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Bad timing

  1. Camelia zice:

    Lucrurile cărora le e menit să se „întâmple” se vor întâmpla. Asta despre cel care nu a fost să fie, doar că asta nu înseamnă resemnare, ci înţelegere.
    Şi când vei ajunge în Timişoara, sărut-o pentru mine;e o poveste de dragoste între mine şi acel oraş, e cel al naşterii mele.

  2. Marius zice:

    Sunt in aceiasi situatie ca si tine . Vreau sa ma mut in Timisoara si simt ca trebuie sa o fac cat mai repede. Din mai multe motive …Treaba e ca si eu ma lovesc de teama schimbarii. Tu cum vrei sa faci concret ? Eu inca studiez piata de chirii , locurile prielnice si apropiate de unde marg la job…chestii din-astea . Poate ma poti ajuta , poate ne ajutam reciproc !? Constat ca e foarte greu cand nu faci „echipa” cu nimeni ….

  3. miss Red zice:

    ce ai faci tu Darklorelei ?

Lasă un răspuns

