Cosmetice de la elemental.eu

Sunt fan cosmetice si tratamente bio/eco/naturiste. Folosesc ulei de argan, ulei de struguri, uleiuri esentiale de bergamota, portocale si ylang ylang, ulei de catina, apa de albastrele, tinctura de propolis si tinctura de rostopasca. Am avut si ceva tentative de a-mi fabrica singura sapun si am o intreaga lista de alte cosmetice pe care vreau sa le prepar. Cand eram mica ma jucam cu recipiente in care puneam apa si flori pentru a obtine parfumuri si culori. Aveam si caiet de retete cu cantitati si rezultatele obtinute notate. Din fericire, ma pot juca si acum, dar folosind ingrediente adevarate si certificate.
Iata ce minunatii am primit recent de la www.elemental.eu!

IMG_9607

Au venit frumos ambalate intr-o punguta personalizata care imi place tare mult. Ce produse am primit? O sticluta cu apa de tei si o punguta cu Henna neutru – ambele marca Mayam. In curand voi reveni cu informatii in urma testarii! Stay tuned!:D

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cosmetice de la elemental.eu

  1. Pingback: Cosmetice naturiste (elemental.eu) | Darklorelei's Blog

Lasă un răspuns

