Teapa la Sensodays

Asa cum am povestit in articolul de aici, asteptam deznodamantul minunii. Minunea a durat 5 zile si nu 3! Pentru ca angajatii Tzepodays erau in concediu si nimeni nu se putea urni sa puna pe site vreun anunt prin care sa instiinteze clientii de vreo eroare. Asadar am asteptat toti 5 zile pentru a fi anuntati pe 5 ianuarie prin telefon sau email ca a fost teapa! Pe mine m-a sunat o doamna cu voce calma si joasa care parea sa-mi spuna o poveste. Dar povestea incepea cu „Ne pare rau, dar a fost o eroare si vom anula comenzile.” Explicatia a fost una aiuritoare despre conversia euro/leu primita gresit de la BNR. Atunci am intrebat-o de ce aveau scris pe site ca sunt reduceri de 80%. M-a luat cu abureli de genul „nu putem vinde la un pret mai mic decat cel de achizitie conform legislatiei romanesti”. Dar eu stiu ca daca se anunta reduceri, regula enuntata de doamna pica. O tot tinea una si buna ca a fost un bug si ca au comenzi de sume foarte mari ce nu pot fi onorate. Apoi, din bunatatea lor imensa s-au gandit sa imi dea un voucher de 5% reducere ce poate fi folosit pana la 31 ianuarie 2015. Asta e gluma anului! I-am spus ca daca tot nu pot fi onorate, ar putea sa trimita unul din produse (cel mai ieftin) sau sa dea o reducere considerabila pentru el. A zis ca nu se poate si ca voucher-ul de 5% e tot ce pot da. La final m-a intrebat daca vreau voucher-ul. Wtf? Daca il vreau? Adica dupa ce ca si-au inselat clientii in asa hal, dupa ce ca isi bat joc de ei cu 5% reducere mai si intreaba daca vreau voucher-ul?? Adica nici ala nu iti este dat by default?? L-am refuzat oricum. Ah! Si sa nu mai zic ca atunci cand a zis ca am mai multe comenzi ce imi vor fi anulate ii venea sa rada. Halal profesionalism!
Candva am lucrat la un magazin online si cunosc tehnica asta. Si acolo au facut asa! Au pus intentionat preturi de nimic la produse foarte scumpe, apoi i-au sunat sa le spuna ca a fost o eroare. Rolul strategiei? Sa creasca numarul de vizite pe site si sa prinda si ceva vanzari deoarece unii dintre clienti acceptau sa li se trimita comanda la pretul real. Aceeasi strategie o au acum si teparii de la Sensodays. Sau sa-i credem pe cuvant cand imi spun la telefon ca ei nu fac „campanii murdare”.
Cine are de castigat in urma acestei „erori”? Eu cred ca Emag! Cum privesti cele doua magazine stiind ca Emag a avut astfel de erori mai mult sau mai putin intentionate si s-a tinut de cuvant trimitand produsele la preturi de 1 leu, iar Sensodays a refuzat sa le trimita la preturi de ordinul sutelor sau miilor?
In alta ordine de idei, voi face reclamatie la ANPC (OPC). Macar o amenda sa ia pentru reclama mincinoasa! Reclamatia se poate completa online. Trebuie sa dai datele tale reale pentru a fi luata in seama. Important de stiut este ca nu te costa nimic, nu ti se intampla nimic si intr-o tara civilizata e normal sa reactionezi asa!
Aici este legatura pentru reclamatie: http://www.anpc.gov.ro/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=96&Itemid=137
Si ar mai trebui facut ceva! Comenzi de aparate de mari dimensiuni pe care sa le anulam cand au ajuns la usa! Pentru ca ne permite legislatia si pentru ca ei singuri au scris la ei pe site ca nu considera un contract acordul de vanzare-cumparare! Sa li se taie cheful de reduceri! Voi ce propuneri aveti?
Later edit: Razvan ne-a transmis adresa unui grup pe Facebook unde sa ne strangem toti: https://www.facebook.com/groups/1526867527584373/

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Teapa la Sensodays

  1. m r zice:

    come on Darklorelei .. chiar nu are sens sa fii furioasa pe ei .

Lasă un răspuns

